Followers

Wednesday, July 7, 2010

BELATED BIRTHDAY PRESENT...

Last April aku xsudah2 dok berzikir kat telinga my hubby yg aku nk sangat beli Coach handbag via vshub... Then memandangkan my birthday is approaching (ni flashback ok..) so dia pun jawab.."yelah2, pilih dulu nak yang mane and then u tell me then I'll give my credit card number"... I was like, woohooo!...yesss2!!
Sampai umah terus gigih berusaha browse Coach.com pilih yang mane berkenan dihati.. after deciding which one to buy then aku pn order la.. After 2 weeks time aku pelik kenapa la coach ni x email2 pung..then I emailed them asking about the matter.. Ghopa2 nya my order is being held for verification ntah ape2 ntah.. Diorang suh aku call their office so that they can proceed with my order..Hampeh betol la..xde maknanye aku nak call jauh2 puncak dunia US nun..
Then i've decided to cancel with Coach and get the MBMJ..

I choose red kaler merahnye makngah la because dah lame teringin nak this kaler.. I think every women must have at least one red handbag in their closet.. Tu my opinion la kan..xtau la orang lain macam mane..huhu..
Can't wait to use this mendalah meghah ni.. Actually mendalah meghah ni x sampai kat tangan aku lagi...maybe this week or next week or Idonnowhen..hikhik

No comments:

Post a Comment