Followers

Monday, July 5, 2010

A BIT HUGE...

Last Saturday I was following my hubby to KGCC(Kelantan Golf Country Club).. We thought to watch Golf Tournament but kitorang dok kejap je kt sane...panass la.. Then we're heading home because I was expecting something to arrive...hehe..which is...tadaaa!!!!...my baby coach.. Those yg allergic to this picture diharap berhenti now..hikhik



At first when my hubby saw this handbag dia kate, "macam beg askar je"....waaaa!!jahat mulut tau!!...mulut xhengat betol la!... he said the handbag is bigger than me...lol..apakah??...
It is very usual for every husband I think.. kalau bini beli handbag baru je mesti nak kutuk..padahal depa nak suh bini depa stop buying handbag..hihi...then macam2 la ayat2 sakti yg depa keluarkan..sigh..
Tapi walau dia cakap macam mane skalipun, the truth is I memang pencinta handbag..xkira la..walau xdapek beli pun amik bau jadi laa..ngeh2

No comments:

Post a Comment